Headerbild

Medlemsansökan

Välkommen som medlem i Mölnlycke Frisbee Förening! Medlemsavgiften är 300 kr per år.

För juniorer som spelar Ultimate ingår 100 kr i licensavgift till Svenska Ultimateförbundet i medlemsavgiften

För att tävla i discolf på sanktionerade tävlingar krävs licens i Svenska Discgolfförbundet för att få en försäkring under träningar och tävling.

• Junior 200:–/år (till och med året du fyller 18 år)

• Senior 300:–/år

För Discgolf se mer på Svenska Discgolfförbundets hemsida.

För Ultimate se mer på Licens senior – Svenska Ultimateförbundet (ultimatesweden.se)

För att bli medlem i Mölnlycke Frisbee Club skicka följande information i ett e-mail till info@molnlyckefrisbee.se

• namn

• e-post

• mobilnummer

• adress

• födelsedata

• vilken frisbeegren ni vill vara aktiv i (Ultimate och/eller Discgolf), och vilken licens ni betalar för.

När du är registrerad får du ett mail från oss via idrottonline.se. Har du redan ett konto på idrottonline är det samma inloggningsuppgifter.

Adress

Mölnlycke Frisbee Club c/o Daniel Frosterud, Lyckevägen 15 43542 Mölnlycke