Årsmöte 2022 Mölnlycke Frisbee Club

2022-02-10 i Allmänt

Välkomna på årsmöte där vi summerar 2021 och planerar inför 2022! Alla medlemmar välkomna, samt föräldrar till juniormedlemmar. Årsmötet sker i Mölnlycke Kulturhus, Röda Rummet kl 19-21, Torsdag 24 februari

Dagordning samt verksamhetsberättelse kommer finnas tillgängligt på hemsidan senast måndag 20 februari. Anmäl om du kommer delta via mail info@molnlyckefrisbee.se. Du kan också anmäla om du vill delta via Teams istället. Entre via sidodörren på kulturhuset nära rondellen.

OBS om du får denna inbjudan innebär det att du (eller ditt barn) är registrerad som medlem i Mölnlycke Frisbee Club under 2021. Om du inte längre vara medlem i klubben meddela gärna på info@molnlyckefrisbee.se så slipper du fler utskick och kommande inbetalningsavi.

OBS Dagordning och verksamhetsberättelse finns under Mediearkiv/Dokument/Årsmöte 2022

Mölnlycke Frisbee Club c/o Daniel Frosterud, Lyckevägen 15 43542 Mölnlycke

Tel: +46706681796 E-post: info@molnlyckefrisbee.se